Monday, March 13, 2006

NAME vote!

Haaaaiiiii iedereen.
Vandaag zei iemand op de MSN tegen me: die naam, de Barking Monkeys, dat kan echt niet. Ja, inderdaad: vanwege de Arctic Monkeys. En gezien ik heb ingesproken bij de man die de optredens regelt voor Koninginnedag en nacht bij de Flits..moet onze naam toch echt duidelijk zijn dan, want daarna veranderen kan echt niet. Ik vind dat iedereen mee mag beslissen. Zo pick your favorite:

A. Barking Monkeys
B. Blaffende Affen
C. Affen
D. Blaffende apen in welke taal dan ook
(steeds iets anders communiceren, maar wel met sterk logo komen, voor de herkenbaarheid)

Reageer!

9 Comments:

At 6:04 PM, Blogger Rodney D. Handsom said...

Affen! Das ist ja klar!
Scheisse, verdammt noch mal!

 
At 10:28 PM, Blogger ColdSweat said...

blaffende affen....zeker weten.

 
At 11:12 AM, Blogger Bruno Banani said...

Blaffende affen, lijkt me uitgemaakte sache, alhoewel optie D ook nie verkeerd is...

 
At 4:17 PM, Blogger Maxin Hejduk said...

nickelback zeker geen optie?

 
At 5:30 PM, Blogger Hotlipzz said...

op de 12 coolinches site een reactie van: Max J. Molovich

Waarom kiezen jullie er niet gewoon voor om Arctic Monkey's te gaan heten. Dat schijnt Sonny Boy Williamson ook hebben gedaan. Die heeft gewoon een naam overgenomen van een toen zeer succesvolle bluesman die Sonnie Boy Williamson heette. En toen de oorspronkelijke Sonnie Boy Williamson dood was, zei Sonny Boy Williamson dat hij de enige echte Sonny Boy Williamson was en nu kent iedereen alleen nog maar die laatst Sonny Boy Williamson. Dat was dan wel in de jaren '30, maar toch. Brutaliteit is tijdloos.

Of je noemt jezelf Arctic Gorillaz. Of Barking Bonobo's voor mijn part. Of The BMX Cruisaders. Of The Flying Fugs. Of Amadeus Goes Electric. Of Panzerkraus Potemkin. Of über. Of Etcetera.

Die blaffende affe vind ik overigens nogal Brabants klinken. Een soort scheldwoord. "Moet je die blaffende affe zich daar nou zien aanstellen, da's toch nie normaal? Nou houdoe!"

 
At 10:25 PM, Blogger elephantsoundz said...

Los Monos Que Ladran

ja, in het spaans dus...

 
At 12:33 PM, Blogger Rodney D. Handsom said...

Blaffende Wind???

 
At 8:34 PM, Blogger Nina Hell said...

The Barking Farts.... Mooi hoor

 
At 2:42 PM, Blogger Jane said...

ohhh, op 12coolinches heb ik gezegd dat het iets met Heisse moest worden, maar ik ben nu voor optie D, excuus, dus beschouw die dj blog maar als niet geschreven..

 

Post a Comment

<< Home